Might & Magic Duel of Champions: Porady dla początkujących

25.12.2014 o godzinie 09:25 w Tipps & TricksPoradniktipps

Początki nigdy nie są proste. W Might & Magic Duel of Champions, podobnie jak w innych grach karcianych potrzeba trochę czasu, żeby poznać możliwości talii. W miarę rozgrywki, kiedy na liczniku mnożą się powoli XP można jednak nabrać wyczucia i zacząć przewidywać kolejne zagrania swoje i przeciwnika o jeden (przynajmniej) krok naprzód. Dopóki nie nabierzecie pewności na polu bitwy i będziecie jeszcze na etapie „przyglądania się” kartom, łatwiej jest trzymać się kilku bezpiecznych rodzajów zagrań, które zwiększą szansę na zwycięstwo w turnieju.

Przed wami znajdują się właśnie takie złote regułki, o których warto pamiętać – jak o niekarmieniu Gremlinów po północy.

Stworzenie – najlepszy przyjaciel bohatera

Stworzenia to w Might & Magic Duel of Champions podstawowa siła sprawcza, którą możemy operować. Chociaż potężne karty czarów potrafią w chwilę całkowicie odwrócić bieg wydarzeń w turnieju, a łuty szczęścia wybronić niejedną sytuację, to umówmy się –  to nie wystarczy. Bez kreatur i postaci ustawionych obok siebie w rządku i broniących własnym ciałem waszych bohaterów w tym TCG nic nie wskóracie. Co więcej, szybciej niż będziecie w stanie wypowiedzieć na głos pełną nazwę gry – armia wrogiego bohatera zada waszej niechronionej postaci krytyczne obrażenia i szybko zobaczycie ekran z napisem „Porażka”.

Wniosek:
inny rodzaj kart może być wzmocnieniem waszych talii, a sprawnie używane czary mogą odesłać na cmentarz więcej stworzeń waszych wrogów niż będą w stanie wystawić w kilku turach, ale karty stworzeń są waszymi podstawowymi narzędziami ataku i obrony.

Lepszy Sęp w garści niż Wiwerna na dachu

Pamiętajcie o słabiakach - stworzeniach o skuteczności proporcjonalnej do kosztów ich wystawienia, bo nawet takie niepozorne istoty mogą okazać się niewymownie przydatne.

Kiedy warto mieć je w ręku? Na pewno na początku turnieju, bo wtedy mając do dyspozycji same potężne, ale drogie do wystawienia stworzenia możecie tylko z frustracją przyglądać się jak przeciwnik spuszcza lanie waszemu bohaterowi. Poza tym również w zaawansowanym momencie turnieju może zawsze przydać wam się jakieś wsparcie – ale o tym będzie więcej za chwilę.

Myślał Garant o niedzieli, a w sobotę...

Warto doceniać znaczenie początkowych tur rozgrywki. Jasne, jeżeli chwilowo w ręce nie macie żadnych gotowych do wystawienia stworzeń, a w Kartach Wydarzeń pojawia się Tydzień Wiedzy – to warto skorzystać z takiej okazji i dobrać kartę. Na początku turnieju może to nie mieć takiego znaczenia, ale z czasem liczba kart w ręku może być czynnikiem o decydującym znaczeniu dla wyniku gry. Bo jak chcecie zareagować na nowe sytuacje na polu bitwy, jeżeli już nie macie czym?

Poza tym, na początku turnieju nie można narzekać na zbyt wiele punktów akcji. Najłatwiejszą obroną przed ekspansją przeciwnika może być zatem... atak. Kiedy w pierwszej turze wystawicie stworzenie, wasz wirtualny wróg musi się do tego ustosunkować w swojej turze, podczas gdy wy możecie dalej rozdawać kolejne karty i realizować swój własny plan.

Wniosek 1: Kiedy przed rozpoczęciem turnieju macie do wyboru 2 zestawy kart, warto wybrać ten bardziej „zbilansowany” pod względem kosztów – tak, żebyście mieli z czym wyjść i mogli rozpocząć równą walkę od samego startu.

Wniosek 2: Nie ma na co czekać – atakujcie!


Źródło: gra
Graj teraz w Might & Magic Duel of Champions
Gry do pobrania, Gry karciane, Strategiczne
Might & Magic Duel of Champions ZdjęciaMight & Magic Duel of Champions Zdjęcia
Typ:
Gry do pobrania
12latPolecamy:
od 12 lat
pokaż wszystkieTop gry online
Might & Magic Duel of Champions Tags
  • gry akci
  • darksiders ||
  • gra karciana
  • statki
  • gry karciane
  • gry akcji
  • marta
  • duel
  • tipps
  • magiczne
  • starcraft
  • heroes might
  • kart
  • call of gods,pl
  • legues of legeds
  • gry na przeglądarkę po polsku
  • might & magic heores ztwóż konto
  • migt and magic heros
  • karty
  • might and magic heroes kingdoms